Zalandos saab kasutada kolme makseviisi. Täpsemat teavet konkreetsete makseviiside kohta leiate allpool.
Miks pole minu eelistatud makseviis saadaval?
Kahjuks pole teie lemmikmakseviis mõne tellimuse puhul võimalik. Selleks võib olla üks või isegi mitu põhjust, miks eelistatud makseviis pole teie tellimuse jaoks saadaval.
- Tarneaadress ja arveldusaadress ei ühti.
- Arvestame ka iga makseviisiga kaasnevaid kulusid. Mõnel juhul võivad teatud makseviisiga meie jaoks kaasneda suuremad kulud, tagastuskulud või riskid. Makseviiside kohandamine aitab vähendada tagastuskulusid ning olla jätkusuutlikum ja säästlikum.
- Samamoodi nagu teised platvormide ja poed kasutame teie krediidireitingu hindamisel sõltumatuid krediidibüroosid. Mõnel juhul võivad nende andmed takistada teil soovitud makseviisiga maksmist (teatud tellimuste puhul).
Pange tähele, et meie klienditeeninduse meeskond ei saa kuidagi muuta teile kassas pakutavaid makseviise. Teie andmete privaatsena hoidmiseks ei saa me ka täpselt teada, miks teatud makseviisi ei pakuta.
Kui teie lemmikmakseviis pole saadaval, palume juba ette vabandust. Teil on endiselt võimalik kasutada kõiki meie muid teenuseid ja valida üks meie muudest makseviisidest, need on kõik tasuta. Mõne tellimuse puhul jätame endale õiguse makseviisist keelduda.