Tiger of Sweden – Rootsi rätsepatöö uues võtmes
Tiger of Sweden on bränd neile, kes hindavad moes ajatut kvaliteeti ja põhjamaist selgust. Algselt 1903. aastal asutatud Rootsi rõivafirma keskendus alguses klassikalistele meesterõivastele, kuid tänaseks on nende valik laienenud ka naistele ja aksessuaaridele. Tigeri signatuurstiil ühendab traditsioonilise rätsepatöö moodsa disainiga – tulemuseks on riided, mis ei karju trendide ega ehete järele, vaid püsivad ajas ja kannavad endas elegantset isikupära.
Tiger of Sweden on kindel valik. Bränd ei räägi lihtsalt moest – see räägib hoiakust, milles on võrdselt kohta nii esteetikale kui ka eetikale. Selles maailmas on iga detail läbi mõeldud ja iga õmblus põhjendatud.
Tiger of Swedeni kollektsioon – selge sõnum
Tiger of Swedeni kollektsioon on minimalismi kehastus – selged lõiked, neutraalsed toonid ja detailid, mis ei varjuta, vaid toetavad kandjat. Nende kollektsioonist leiad pintsakud ja ülikonnad, mis istuvad nagu valatult, aga ka mantlid, püksid, pidulikud kleidid ja teksad, mis ühendavad mugavuse ja esteetika. Sagedamini kohtab valges, hallis, tumesinises ja mustas lemmiktoone, mida täiendavad aeg-ajalt naturaalsed beežid või soojad burgundia nüansid.
Lõigete seas on nii klassikalist sirget joont kui ka modernsemalt skulptuurseid vorme. Naistemoe puhul mängitakse tihti kergelt maskuliinsete joontega, mis annavad jõudu ja selgust. Meestele mõeldud rõivad rõhutavad puhtaid siluette ja funktsionaalsust, sobides nii linnatänavale kui ka koosolekulauda.
Lihtne ese, aga läbimõeldud kandmisviis
Tiger of Swedeni moebränd sobib argipäeva rafineeritud versiooni. Näiteks võid kombineerida nende hästi istuva bleiseri tavalise naiste T-särgi ja teksadega ning saad tulemuseks mulje, mis mõjub korraga professionaalse ja vaevatuna. Sama kehtib ka pintsaku ja sirgelõikelise kleidi puhul – olenevalt aksessuaaridest ja jalanõudest liigub komplekt vabalt päevast õhtusse.
Kui sa soovid, et su riietus räägiks sinu eest, aga ei võtaks sinult ruumi, siis bränd aitab just sel moel esile tõusta. Kõige paremini toimib see kaubamärk siis, kui lased rõivastel toetada oma isiklikku stiili, mitte seda asendada. Vähem on rohkem.